ایران حادثه

ساخت وبلاگ
images (1)

سروان کریم فقیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این حادثه بعلت سرعت غیر مجاز و توجه نکردن به جلو صبح امروز اتفاق افتاد.
وی با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده های استان بر ضرورت بیش از پیش رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید و تصریح کرد: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه ، فاصله طولی مناسب با خودروها و رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی از وقوع حوادث تلخ برای خود و دیگران جلوگیری کنند.
** اعمال محدودیت ترافیکی روز یکشنبه
وی همچنین به اعمال محدودیت های ترافیکی جاده های استان طی روز یکشنبه پیش رو اشاره و تصریح کرد: به منظور کشش ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خودروها، محدودیت های ترافیکی در محور رشت – قزوین و آستارا- اردبیل و بالعکس صبح روز یکشنبه همزمان با ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) اعمال می شود.
وی اظهار کرد: بر این اساس، تردد انواع کامیون و تریلر به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ، در محور یاد شده از ساعت ۸ روز یکشنبه الی ۲۴ ممنوع است.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان درباره وضعیت ترافیکی کنونی استان نیز گفت: در حال حاضر ترافیک در جاده های استان عادی و روان است.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 168 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:26

چند سارق زورگیر پس از حمله به مرد صاحب رستوران او را کشته و پرایدش را ربودند.

صبح امروز وقوع یک فقره درگیری و نزاع در اتوبان همت به مأموران پلیس ۱۱۰ تهران بزرگ گزارش شد.

مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند پیکر بی جان یک مرد ۶۰ ساله در کنار اتوبان همت محدوده پل اشرفی اصفهانی رها شده است.

بررسی‌ها حکایت از آن داشت که چند نفر سارق زورگیر با صاحب خودروی پراید که همین مرد ۶۰ ساله بوده است درگیر شده و او را به قتل رسانده‌اند و خودرو را به سرقت برده‌اند.

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بزرگ گفت: این مرد صاحب یک رستوران در شرق تهران بوده و قصد عزیمت به محل کار خود را داشته است.

وی افزود: در حال حاضر دستورات لازم برای شناسایی افراد زورگیر صادر شده است.

منبع: فارس

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 170 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:26

رییس سازمان دامپزشکی با بیان اینکه ۳۱ هزار و ۲۰۰ داس دام سبک و سنگین مبتلا به تب برفکی تلف شده اند، گفت: نیاز کشور به ۲۷ میلیون دوز واکسن تب برفکی است که پیشنهاد تامین ذخیره استراتژیک به میزان ۶ میلیون دوز به دولت ارائه شده است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، مهدی خلج درباره آخرین وضعیت بیماری تب برفکی اظهار کرد: این بیماری تا کنون ۳۱ هزار و ۲۰۰ راس دام سبک و سنگین مبتلا را تلف کرده است که شامل ۱۳ هزار راس گوسفند و بز و حدود ۱۸۰۰راس گاو در سال گذشته و همچنین دست‌کم ۱۵ هزار راس دام سبک و ۱۴۰۰ راس دام سنگین در سال جاری می شود.

وی افزود: از سال گذشته که بیماری تب برفکی شناسایی شد، با کمبود واکسن مواجه شد که موسسه رازی علی رغم تلاش های بسیار متخصصان آن، نتوانست نیاز کشور را به طور کامل تامین کند.

رییس سازمان دامپزشکی ادامه داد: نیاز کشور به واکسن تب برفکی ۲۷ میلیون دوز بوده و به حدود شش میلیون دوز ذخیره استراتژیک نیز در سال، نیاز داریم که پیشنهاد تامین این ذخیره استراتژیک گردشی را به وزارت کشاورزی و دولت ارائه داده ایم.

خلج تصریح کرد: اگرچه تولید واکسن باید تابعی از برنامه‌های سازمان دامپزشکی باشد اما اکنون وضعیتی کاملا بر عکس بوده و تامین این ماده بیولوژیک، همواره نوسانات بسیاری دارد.

وی اظهار کرد: در گذشته که درآمد دولت ناشی از قیمت بالای نفت بهتر بود، حدود شش میلیون دوز واکسن به کشور وارد می‌شد و به صورت رایگان در اختیار دامداران قرار می‌گرفت. اما از سال ۱۳۹۳ که قدرت مالی دولت کاهش یافت، مجوز واردات این محصول به چند شرکت خصوصی واگذار شد و در عین حال، کم‌کم واکسیناسیون از رایگان بودن فاصله گرفت. به همین دلیل دامداران استقبال چندانی از این موضوع نکردند؛ به طوری که در همان سال، شرکت‌های واردکننده، حداقل هزار تومان در هر دوز ضرر کردند.

رییس سازمان دامپزشکی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم سال گذشته با توجه به مواردی که پیش آمده بود، ۱۲ میلیارد تومان برای تامین واکسن از دولت درخواست شد، اما به خاطر کمبود منابع مالی، تاخیر زیادی در اختصاص این بودجه به وجود آمد که البته با حمایت دولت در سال جاری واکسیناسیون افزایش و کانون های بیماری کاهش یافت.

خلج اعلام کرد: یکی دیگر از دلایل بروز مشکل در تامین واکسن، ورود دو سویه جدید بیماری تب برفکی به کشور بود که زمان بیشتری برای ساخت پادزهر آن نیاز داشت. با این حال در سال جاری با سه شرکت فرانسوی، ترکی و هندی قراردادی برای واردات ۸٫۵ میلیون دوز واکسن منعقد شده که تاکنون بیش از ۳٫۷ میلیون دوز آن وارد شده است.

وی افزود از دی ماه سال گذشته تا ۲۵ اردیبهشت حدود ۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار راس دام سبک و سه میلیون و ۷۶۰ هزار راس دام سنگین واکسینه شدند که در مراحل بعدی مقرر شده تا ۳۰ میلیون راس دام، مایه‌کوبی شوند و همین اقدامات سبب شده تا کانون های این بیماری نسبت به ماه گذشته حدود ۶۰ درصد کاهش یابد.

رییس سازمان دامپزشکی با بیان اینکه برای مبارزه با بیماری تب‌برفکی حداقل سالانه به حدود ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، گفت: واکسیناسیون برای دام‌های سبک کاملا رایگان بوده و هیچ ماموری حق دریافت پول از دامدار را ندارد اما صاحبان جمعیت گاوی، باید بهای آن را بپردازند. البته در برخی مناطق، استانداری‌ها ورود کردند و برای تامین مالی واکسیناسیون به دامداران کمک کرده‌اند.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 212 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:19

فردی که با پنچرکردن خودروی بانوان به قصد کمک به آنها نزدیک شده و با شگردی خاص برای آنها مزاحمت ایجاد می کرد در عملیات ماموارن پلیس امنیت عمومی استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

photo_2016-05-20_18-36-15

سرهنگ “جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت : چندی پیش از طریق نمایندگان یکی از رسانه های گروهی استان از وقوع مزاحمت هایی برای بانوان با شیوه و شگردی خاص مطلع شدیم که بلافاصله این موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد مردی ۳۴ ساله با نقشه ای پلید در خیابان مرداویج شهر اصفهان در کمین رانندگان زن نشسته و در یک فرصتی که آنها برای کاری خودرویشان را ترک می کردند اقدام به پنچر کردن آنها کرده و پس از حضور مالکان به قصد کمک به طرفشان می رفت.
این مقام مسئول عنوان داشت: این فرد پس از کمی مشغول شدن با خودرو اعلام ناتوانی کرده و به بهانه برقراری تماس و مشاوره با یکی از دوستان خود که آپاراتی داشته و نداشتن شارژ تلفن خود از گوشی تلفن همراه مالک خودرو استفاده و با تماس بر روی گوشی خود شماره آنان را به دست می آورده است و به این ترتیب هربار با آنان تماس گرفته و برایشان ایجاد مزاحمت می کرد.
سرهنگ کریمی گفت: سرانجام با تحقیقات میدانی گسترده و تلاش شبانه روزی،محل اختفای متهم در یکی از شهرستان های اطراف اصفهان شناسائی شد و یک اکیپ عملیاتی با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و متهم را طی یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
وی افزود: این فرد پیش از این نیز به اتهام اخاذی از شهروندان دستگیر شده و به زندان رفته بود که در این پرونده نیز قصد برقراری ارتباط و اخاذی از بانوان جوان را داشت که با هوشیاری شهروندان و اقدام سریع و بهنگام پلیس در عمل پلید خود ناکام شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: توصیه پلیس به بانوان راننده این است که در صورت مواجهه با پنچرشدن یا هرگونه مشکل فنی در خودروی خود به افراد غریبه اعتماد نکرده و با آشنایان خود یا امداد خودرو ها تماس گرفته و از آنان کمک بخواهند و به هیچ عنوان گوشی تلفن همراه خود را که یک وسیله شخصی و محرمانه است در اختیار دیگران قرار ندهند.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 177 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:19

خانمی که در حال پرستاری از کودک بود با خیال راحت به همراه کودک به بانک رفت و از بانک سرقت کرد.
به گزارش هافینگتون پست، خانم اینسپار روی اسکناسی نوشت که مردی در خودرویش نشسته و کودکانش را گروگان گرفته و طلب پول می کند تا آن‌ها را رها کند وگرنه به آن‌ها آسیب می‌رساند.
تظاهر به گروگانگیری شگرد زن سارق برای فریب کارمند بانک+عکس

سپس این اسکناس را به متصدی بانک داد. او حتی نوشته بود که زنگ خطر را به صدا درنیاورید و ردیاب را روی پول‌ها قرار ندهید، گروگان‌گیر اسلحه‌اش را روی پول‌ها قرار داده است.

متصدی بانک از ترس جان کودکان که در خطر بودند ۵۰۰ دلار به او می‌دهد. پس از اینکه گزارش دزدی داده شد خودرو که یک نیسان شاسی بلند بود در نزدیکی بانک به دام پلیس افتاد.

پلیس پس از دستگیری وی متوجه شد او این پول را برای پرداخت غرامت جرمی که قبلا مرتکب شده بود نیاز داشت.

انتهای پیام/

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 188 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:06

جوان ۱۹ ساله روستایی از توابع  شهرستان تاکستان بر اثر برخورد صاعقه جان خود را ازدست داد.

به گزارش خبرنگار ایران حادثه از تاکستان، عصر پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت به دنبال ورود توده هوای سرد و آغاز رگبار و رعد و برق در استان قزوین ، پسر جوان کشاورز در روستای شناسوند بخش قاقازان غربی شهرستان تاکستان با برخورد صاعقه جان خود را ازدست داد.

این جوان ۱۹ ساله در حال فعالیت روزانه در مزرعه بوده است که برخورد صاعقه با وی موجب مرگش شده است.

تلاش خانواده برای رساندن وی به مرکز درمانی و انجام عملیات احیاء مثمر ثمر نبوده است.

در تاریخ ۹ اردیبهشت هم برخورد صاعقه با دختر جوان در بخش قاقازان به مرگ وی منجر شده بود.

photo_2016-05-20_00-29-03

تصویر به صاعقه شامگاه پنج شنبه در تهران مربوط میشود

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 171 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:06

photo_2016-05-20_13-23-18

تصادف رخ به رخ سواری پیکان و کامیون در محور بروجن- لردگان به مرگ یک نفر و مصدومیت ۴تن دیگر منجر شد.

روابط عمومی مرکز مدیرریت حوادث وفوریتهای پزشکی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: ساعت ۱۰:۰۴ صبح امروز با اعلام  تصادف مابین خودروی پیکان و یک دستگاه کامیون به سرعت ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.photo_2016-05-20_13-23-26

محسن ابراهیمی در ادامه به خبرنگارایران حادثه گفت: در این حادثه که در آن سواری پیکان با یک دستگاه کامیون بنز به صورت رخ به رخ برخورد شدیدی نموده بود به مرگ یکی از سرنشینان در صحنه حادثه منجر شده و ۴مصدوم برجای گذاشته بود. مصدومان این حادثه پس از انجام عملیات رهاسازی توسط امدادگران آتش نشانی و هلال احمر با ۲ دستگاه آمبولانس اعزامی به بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان بروجن منتقل شدند.

ایران حادثه: محور بروجن لردگان در مسیر ارتباطی جنوب کشور به مرکز قرار دارد و پروژه تکمیل این بزرگراه با وجود گذشت ۱۰ سال از شروع هنوز تکمیل نشده است و از حادثه ساز ترین جاده های استان و کشور به شمار میرود.photo_2016-05-20_13-23-31

.

آخرین خبرها از ایران و جهان در کانال تلگرامی ایران حادثه

images

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 210 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:06

به گزارش ایرنا، این بازرگان مالزیایی که نامش ذکر نشده در فرودگاه متوجه شد گذرنامه اش را در خانه فراموش کرده است و برای برداشتن آن به خانه بازگشت، اما بنتوانست سروقت خود را به پروازبرساند.
به نوشته روز جمعه تارنمای روزنامه ‘سان دیلی’، مقامات مالزی ساعات پایانی سه شنبه شب پس از دریافت تهدید به بمب گذاری در یکی از پروازهای این کشور به مقصد سنگاپور مجبور به فرود اضطراری هواپیما و تخلیه سرنشینان این پرواز شدند.
این پرواز ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه سه شنبه از فرودگاهی در حوالی شهر کوالالامپور برخاست، اما حدود ساعت ۲۰ با دو پیام تهدید به بمب گذاری مواجه شد.
مقامات برج مراقبت پس از دریافت پیام خواستار بازگشت هواپیما و فرود اضطراری آن در ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه شدند، اما پس از جستجو هیچ بمبی در این پرواز پیدا نشد.
این پرواز در نهایت ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه به سمت مقصد حرکت کرد.
براساس این گزارش، پلیس پس از تحقیق متوجه شد یکی از مسافران که تاجری ۴۱ ساله و از شهروندان مالزی است پس از اینکه برای برداشتن گذرنامه خود به خانه بازگشت و متوجه شد پرواز براساس برنامه انجام شده است، با تهدید به بمب گذاری خواستار بازگشت هواپیما شد.
وی پس از انجام تماس، از همراه شدن با این پرواز منصرف شد.
این پرواز از فرودگاه ‘سلطان عبدالعزیر شاه’ شهر ‘سوبانگ’ ایالت سلانگور به سنگاپور انجام و ۳۰ مسافر و چهار خدمه پرواز داشت.
این رویداد نشان می دهد که تهدید به بمب گذاری در مالزی رفته رفته به یک شوخی تبدیل شده و هشدار مقامات این کشور مبنی بر ممنوعیت استفاده از کلمه ‘بمب’ در فرودگاه ها، تاییدی بر این مدعا است.
مالزی از سال گذشته تاکنون دستکم ۱۵ نفر را به دلیل استفاده از کلمه ‘بمب’ در فرودگاه ها بازداشت کرده و با توجه به اینکه تعداد بازداشت شدگان در روندی صعودی روبه افزایش است، هشدار داده اند کسانی که در فرودگاه از کلمه ‘بمب’ استفاده کنند، بازداشت می شوند.

.

آخرین خبرها از ایران و جهان در کانال تلگرامی ایران حادثه

images

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 187 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:59

 این حادثه حوالی ساعت ۱۸ روز گذشته در نزدیکی خیابان رجا ۳ در شمال شهر یاسوج اتفاق افتاد و بر اثر آن یکی از سرنشیان خودروی پراید جان باخت و یکی دیگر از سرنشینان مجروح شد.

به گزارش خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد،سقوط یک دستگاه پراید به دره رودخانه بشار در یاسوج، باعث مرگ دختر ۲۵ ساله یاسوجی شد.
این حادثه حوالی ساعت ۱۸ روز گذشته در نزدیکی خیابان رجا ۳ در شمال شهر یاسوج اتفاق افتاد و بر اثر آن یکی از سرنشیان خودروی پراید جان باخت و یکی دیگر از سرنشینان مجروح شد.

در این حادثه که در بولوار رجای یاسوج رخ داد خانم۲۵ساله ای که به همراه مرد۲۷ساله ای به ظاهر در حال فراگیری رانندگی بود هنگام دور زدن بولواربه علت بی احتیاطی، نبود مانع و حفاظ اطراف رودخانه با طی کردن عرض خیابان وسقوط به دره منتهی به رودخانه بشار از خودروی پراید به بیرون پرت شده و در دم جان باخت. در این حادثه مرد جوان که در حال تعلیم بود نیز از ناحیه کمر به شدت آسیب دید.

پس از وقوع این حادثه ماموران آتش نشانی در محل حاضر شدند و مصدوم این حادثه را از عمق ۵۰ متری این دره به بیمارستان انتقال دادند.

علت حادثه مشخص نیست.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 168 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:59

شب گذشته انفجار در لوله انتقال گاز در خیابان لاهور شهر اصفهان به تخلیه منازل اطراف منجر شد.

photo_2016-01-17_11-47-42

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اصفهان با اعلام این خبر به ایران حادثه گفت: ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امروز جمعه با اعلام یک مورد انفجار در لوله گاز خیابان لاهور به سرعت مرکز فرماندهی اورژانس اصفهان چند دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام نمود.

عباس عابدی با اعلام اینکه در این حادثه کسی صدمه ندیده است ادامه داد: برای حفظ جان اهالی منازل اطراف محل انفجار ، این منازل از سکنه تخلیه شده اند و عوامل آتش نشانی و اداره گاز اصفهان در محل مستقر و به تحقیق در مورد علت حادثه و رفع آن پرداختند.

مرکز اورژانس اصفهان هم با استقرار ۳ تیم از تکنیسینهای خود برای امدادرسانی اعلام آمادگی نمود.

هنوز خبری از علت حادثه منتشر نشده است.

تکمیلی:

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان در دقایق پایانی شب گذشته در خیابان لاهور اصفهان صدای انفجار لوله گازی در نزدیکی یک ساختمان در حال ساخت شنیده می‌شود که پس‌ از آن نیروهای آتش‌نشانی و مجموعه خدمات شهری به کمک پایگاه‌های بسیج مردمی در محل حادثه حاضر شده و حدود ساعت یک بامداد آتش حاصل از انفجار را مهار می‌کنند.

بر اساس مشاهدات میدانی شعله‌های آتش پس از انفجار به ۲۰ متر می‌رسیده است ولی با اقدامات صورت گرفته از جانب نیروی‌های امدادی در لحظات اولیه حادثه و تخلیه منازل تحت خطر هیچ‌گونه تلفات جانی در مکان وقوع پیش نیامده است.

علت وقوع حادثه نامشخص و از سوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و اداره گاز اصفهان هم چنان در حال بررسی است ولی بر اساس گفته‌های ساکنان محلی رعایت نکردن نکات ایمنی در ساختمان‌ در حال ساخت نزدیک محل انفجار علت حادثه بوده است.

.

آخرین خبرها از ایران و جهان در کانال تلگرامی ایران حادثه

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 188 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:58

دانلود
به گزارش ایران حادثه،به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر کشتار یک کفتار در مناطق آزاد مشرف به روستای برجک نهاوند، نیروهای یگان محیط زیست این شهرستان به تحقیق در این رابطه مشغول شدند.
محمد کرمعلی گیلانه رییس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند در این باره گفت: محیط بانان در ابتدا عازم ارتفاعات مشرف به روستا شده و ساعت ها به جست و جوی سنگ به سنگ پرداخته و در نهایت لاشه یک کفتار راه راه را مشاهده نمودند.
گیلانه اظهار داشت: بررسی ها نشان می داد این کفتار ماده بوده و نیمه پایینی بدن جانور بوسیله قطع و جدا شده است. لاشه کشف شده متعلق به کفتار ماده که در ارتفاعات شهرستان نهاوند کشته شده است.
این در حالی است که هیچ گزارشی از اهالی روستاهای منطقه مبنی بر خسارات به دام های اهلی توسط کفتار گزارش نشده بود و اصولا کفتار جانوری شکارچی نبوده و صرفا به لاشه خواری می پردازد.
پس از کشف لاشه و اطمینان از صحت گزارش، ماموران به بررسی های خود ادامه داده و در جریان تحقیقات خود دو متهم را در این رابطه شناسایی کردند.
با شکایت اداره محیط زیست شهرستان نهاوند پرونده ای در این رابطه در مراجع قضایی تشکیل شده و متهمان به جرم شکار غیرمجاز جانوران وحشی محاکمه شدند.
در جریان رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری (جزایی) شهرستان نهاوند، دادگاه با توجه به صورتجلسه نیروهای یگان محیط زیست، عدم حضور و دفاع قابل توجیه از سوی متخلفین و سایر محتویات پرونده، بزهکاری متهمان را محرز و مسلم دانست.
بنابراین دادگاه با استناد به ماده ۱۰ قانون شکار و صید هر یک از متهمان را به تحمل شش ماه حبس تعزیری (زندان غیر قابل خرید) محکوم کرد.
همچنین متهمان می بایست مبلغ چهل میلیون ریال بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست ناشی از شکار غیرمجاز یک کفتار راه راه را به حساب دولت واریز کنند.
به گزارش دیده بان محیط زیست ایران،متاسفانه برخی از افراد بر اساس یک باور خرافی تصور می کنند که اندام تناسلی کفتار ماده موجب خوش شانسی می شود، به همین دلیل کفتارها را ازبین برده و اندام تناسلی آنها را جدا کرده و نزد خود نگه می دارند.
منبع: میزان

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 147 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:58

photo_2016-05-20_00-45-46
روابط عمومی مرکز اورژانس بابل اعلام کرد:
در ساعت ۱۳:۰۱ امروز پنج شنبه طی گزارش مردمی با اورژانس ۱۱۵بابل بابل مبنی بر واژگونی خودرو سواری سمند در جاده گنج افروز شیردارکلا گزارش شد. پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵بابل تکنسین های پایگاه هلیدشت را به محل حادثه اعزام کرد تکنسین های اورژانس ۱۱۵در مدت زمان هفت دقیقه بربالین مصدومان حاضر شدند. در لین حادثه متاسفانه چهار مرد۲۶و۲۵و۲۳و۲۵دچار آسیب از ناحیه سر و صورت و کتف و…دچار آسیب دیدگی شدند . تکنسین های اورژانس ۱۱۵پس از اقدامات اولیه پزشکی مصدمان این حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند

بنا به این گزارش امروز همچنین تصادف ۳ خودرو سمند، پراید و تیبا در محل باریک شدن ناگهانی جاده، در محور بندپی غربی – بابل (ششیخ محله) به مصدومیت ۴نفر منجر شداین حادثه ۲۱:۲۰ دقیقه به وقوع پیوست.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 1711 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:38

کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه گفت : براساس گزارش های مردمی ماموران بهداشت موفق به کشف این میزان گوشت فاسد شدند.بهمن خدادادیان گفت : این گوشت های آلوده شامل گوشت خمیر مرغ و گوشت چرخ شده گاو و گوساله ، فاقد قابلیت مصرف ، در یکی از انبارهای شهرک آبادانی و مسکن شهر کرمانشاه دپو شده بود.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 195 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:32

به گزارش  روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، در این حادثه خودرو جیلی با سرعت بالا در حال حرکت بوده که منحرف و پس از شکستن تیر برق،واژگون و به داخل کانال آب سقوط کرد.

این حادثه که عصر امروز در خیابان آبشار رخ داد خوشبختانه هیچگونه تلفات جانی نداشت.

آتش نشانان پس از ایمن کردن محل و اطمینان از وقوع حادثه ثانویه محل را تحویل عوامل انتظامی دادند.

.

آخرین خبرها از ایران و جهان در کانال تلگرامی ایران حادثه

images

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 215 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:32

محمد بیگی در گفت وگو با ایرنا افزود: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر غرق شدن مردی در سد ۱۵ خرداد این شهرستان نیروهای امدادی و عملیاتی به سرعت به محل این حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: تیم های امدادی پس از یک ساعت تلاش موفق شدند جسد این مرد را از آب بیرون بکشند.
مسئول خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری دلیجان بیان کرد: با وجود اطلاعیه های صادره در خصوص پرهیز از شنا کردن در سد ۱۵ خرداد و نصب تابلوهای شنا ممنوع، برخی از مردم توجهی به این موارد نمی کنند و چنین حوادثی روی می دهد .
سد پانزده خرداد با ۱۳ و نیم کیلومتر مربع وسعت در پنج کیلومتری شهر دلیجان و در مجاورت مسیر ارتباطی دلیجان – سلفچگان واقع شده و از جمله مناطق تحت نظارت و مدیریت اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان است.
شهرستان دلیجان در جنوب استان مرکزی دارای ۴۵هزار نفر جمعیت است

.

آخرین خبرها از ایران و جهان در کانال تلگرامی ایران حادثه

images

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 157 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:32

رنگ کردن سگ برای گرفتن سلفی/ ورود گروه های حامی محیط زیست به موضوعروز گذشته تصویری در شبکه های مجازی از حیوان آزاری در استان گلستان منتشر شد. در این تصویر دو پسر جوان  اهل شهرستان کردکوی گلستان در یک کارگاه در اطراف شهر سگی را به وسیله دستگاه  پیسوله به رنگ قرمز در آورده و پس از آزار او اقدام به گرفتن عکس سلفی با سگ بیچاره می کنند.

پس از انتشار گسترده این فیلم در شبکه های اجتماعی مشخص شد موضوع مربوط به چندین روز قبل است و کارگروه مردمی حامیان حیوانات که متوجه موضوع شده است، سگ را برای درمان در اختیار گرفته و اکنون سگ بیچاره مشغول درمان توسط حامیان محیط زیست است.

این در حالی است که عامل اصلی این حیوان آزاری با انتشار ویدیویی در شبکه های اجتماعی از این کار خود اظهار پشیمانی کرده است.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 169 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:20

سرهنگ شیر محمدی رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تصادف در جاده های استان زنجان امروز دو کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: صبح امروز برخورد یک دستگاه ال نود با یک دستگاه کامیون در محور زنجان-ابهر باعث فوت راننده ال نود و مجروح شدن یک نفر شد.

وی علت اصلی وقوع این تصادف را عدم توجه به جلو عنوان و ابراز کرد: کامیون در حاشیه جاده توقف کرده بود که ال نود با سرعت از عقب به کامیون برخورد کرده و در دم راننده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان زنجان همچنین از وقوع یک فقره تصادف دیگر در لاین شمالی اتوبان زنجان -تبریز خبر دادو اظهار کرد:در این تصادف خودرو پژو به علت واژگونی در دم فوت کرد و دو نفر  به شدت مصدوم شدند.

شیر محمدی علت اصلی وقوع این تصادف را خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ درصد از تصادفات فوتی در جاده‌های زنجان طی سال‌جاری به‌علت واژگونی خودرو بوده است، گفت: متاسفانه فرهنگ بستن کمربند ایمنی در جامعه به خوبی نهادینه نشده است و رانندگان تنها به محض دیدن دوربین مدار بسته و پلیس اقدام به بستن کمربند ایمنی می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: براساس قانون باید صندلی‌های عقب خودرو هم به کمربند ایمنی مجهز باشند و سرنشینان از این کمربند استفاده کنند.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:20

با پیکان

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد دو خودرو پیکان و پژوپارس در جاده تبریز-آذرشهر, حوالی ایلخچی, مصدومیت ده تن را بدنبال داشت
حسینقلی زاده گفت: ظهر امروز پنجشنبه مورخه ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ ساعت ۱۴:۱۰, مورد تصادف دو خودرو پیکان و پژوپارس در جاده تبریز-آذرشهر, نرسیده به ایلخچی به اپراتوری فوریتهای پزشکی اسکو اعلام شد.
وی ادامه داد:بعلت بالا بودن تعداد مصدومین, همزمان پایگاههای فوریتهای پزشکی ایلخچی, خسروشهر و اسکو, بمحل اعزام شدند و تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ , پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی, شش مصدوم حادثه رادپس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا تبریز و ۴ تن از مصدومین را به بیمارستان اسکو انتقال دادند.
حسینقلی زاده گفت: در تماس با اورژانس ۱۱۵, و اعلام موارد حوادث, بیان دقیق محل حادثه و مسیر در جاده, از جمله لاین حادثه و تعداد مصدومین بسیار مهم است, تا نزدیکترین پایگاه اورژانس ۱۱۵ و نسبت به تعداد مصدومین اعزام شود.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:20

به گزارش پایگاه خبری ‘الیوم السابع ‘ یک مسئول شرکت هواپیمایی مصر شمار سرنشینان هواپیمای ایرباس ۳۲۰ به شماره پرواز MS804 را ۶۶ نفر از جمله ۵۶ مسافر ؛ ۳ نیروی امنیتی و ۷ خدمه پروازی ذکر کرد.
یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هواپیمایی مصر صبح امروز پنجشنبه با ۶۶ سرنشین در مسیر خود از فرودگاه شارل دوگل پاریس به سمت فرودگاه قاهره در منطقه مرزی کومبی در نقطه صفر مرزی یونان و آغاز منطقه حریم هوایی مصر از صفحه رادار ناپدید شد.
مسئول شرکت هواپیمایی مصر افزود: پرواز شماره MS804 در ساعت ۰۲:۴۵ دقیقه به وقت قاهره در ارتفاع ۳۷ هزار پایی پس از ورود به آسمان مصر در فاصله ۱۰ مایلی از صفحه رادار محو شد.
تیم های ویژه جست وجو و نجات مصری با حضور در محل ناپدید شدن هواپیما؛ همچنان عملیات جست وجوی خود را ادامه می دهند.
شرکت هواپیمایی مصر با فراهم کردن سالن مخصوص برای خانواده های مسافران ؛ آنها را در جریان اخبار هواپیمای ناپدید شده قرار داده است.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:10

دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: پرونده مرگ پیرمرد اراکی در اثر قصور پزشکی در سازمان نظام پزشکی بررسی شده و تخلف پزشک معالج طبق قانون در حال رسیدگی است.

فرشید محمدحسینی طاهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اینکه هنوز از سوی سازمان نظام پزشکی جواب رسمی داده نشده، اما هفته آینده به محض بسته شدن این پرونده احکام صادره از طریق رسانه ها به اطلاع عموم می رسد.
وی بیان کرد: اولیای دم در این پرونده شکایتی نداشتند ولی سازمان نظام پزشکی تخلف بیمارستان و پزشک را بررسی کرده است.
چندی پیش مرد ۷۴ ساله ای برای شکستگی پای چپ خود به بیمارستان ولیعصر (عج) اراک مراجعه کرد، اما پزشک معالج بدون توجه به عکس رادیولوژی و مدارک پزشکی او ، دست به عمل جراحی اشتباهی پای راست به جای پای چپ زد و بیمار پس ازمدتی جان باخت.
این اشتباه پزشکی در بیمارستان ولیعصر (عج) اراک ، بازتاب وسیعی در رسانه ها داشت و با واکنش های فراوانی از سوی اقشار مختلف مردم در فضای مجازی مواجه شد.

ایران حادثه...
ما را در سایت ایران حادثه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کامران خنجی iranhadese بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:10